Plzeň
CAN-Bus GSM/GPS autoalarm TYTAN ds512canGPS
- při objednání do 12h druhý pracovní den
- při objednání po 12h třetí pracovní den
- osobní odběr možný do 1-2 pracovních dní.
DS 512 GPS je GSM autoalarm určený pro vozidla s CAN-Bus sběrnicí. Vhodný k použití jako GSM pager k již namontovaným autoalarmům. Ovládání autoalarmu je možné pomocí původního dálkového ovladače od vozidla, pomocí jednoduchých příkazových SMS zpráv nebo pomocí mobilní aplikace. Jednoduché a přehledné programování přes PC bez nutnosti použití speciálního programátoru. Možnost zápisu informací do CAN-Bus sběrnice pro ovládání centrálního zamykání a směrových světel. (viz. seznam podporovaných vozidel).
Pozn. Na používání GSM autoalarmu je nutná SIM karta (není součástí balení).
DS 512 GPS je možné použít ve 4 režimech:
- autoalarm - autoalarm s připojením na CAN-Bus sběrnici, se zvukovou a optickou signalizací
- tichý autoalarm - autoalarm s připojením na CAN-Bus sběrnici, bez zvukové a optické signalizace
- OEM PAGER - pager pro tovární CAN BUS autoalarm
- PAGER - pager pro jakýkoliv namontovaný autoalarm
Technické parametry
- ovládání SMS zprávami nebo mobilní aplikací v češtině (iOs/Android)
- příkazové SMS zprávy chráněné 5 místním PIN kódem
- možnost nastavení 3 telefonních čísel
- vyvolaný poplach je signalizován hlasovým hovorem nebo SMS zprávou
- signalizace slabé baterie ve vozidle
- vestavěný záložní akumulátor
- přeposílání SMS přijatých na tel. číslo SIM karty v DS 512
- lokalizování vozidla GPS
- tichá / hlasitá aktivace systému
- přímé připojení dvou přídavných snímačů
- signalizace stavu autoalarmu LED diodou
- možnost vypnutí přídavných snímačů
- otevírání zavazadlového prostoru při zapnutém autoalarmu
- automatická kontrola vstupů po aktivaci systému
- výstup pro blokování motoru
- paměť poplachů
- signalizace otevřených dveří, kapoty, kufru při aktivaci
- programování přes PC setup
- výstup na uzavírání el. oken (VW vozidla)
- výstup na směrová (parkovací) světla
- sekvenční výstup na směrová světla
- nouzová deaktivace PIN kódem
- po přidání přídavného modulu ds512aux možnost dálkového ovládání připojených zařízení (např. nezávislého topení)
- rozsah použití 12/24V (nutno vyměnit relé imobilizeru)
Autoalarm DS 512 GPS obsahuje aktuální databázi podporovaných vozidel. Databáze je pravidelně aktualizována. Programové verze je možné měnit pomocí mini USB kabelu (není součástí balení)!
Tytan GPS aplikace v českém jazyku (Android – Google play/ Apple - iOS)
Aplikaci pro Android je možné také stáhnout zde: http://tytangps.com/app/
Výhody
- pohodlné ovládání a nastavování autoalarmu
- rychlé lokalizování vozidla - aktuální pozice a rychlost
- kontrola stavu vozidla (dveře, kufr, kapota, stav baterie ...)
- povolení / zakázání servisního režimu
- paměť poplachů
- možnost aktivace / deaktivace imobilizéru
Obsah sady
- řídící jednotka s kabeláží
- LED dioda
- servisní tlačítko
- GPS anténa
- návod k použití
- imobilizační relé
Doporučené příslušenství
Bluetooth modul k DS512 dsbt512
- při objednání do 12h druhý pracovní den
- při objednání po 12h třetí pracovní den
- osobní odběr možný do 1-2 pracovních dní.
Modul dsbt512 musí být aktivován na panelu modulů. Modul dsbt512 má 2 výstupy pro ovládání analogového připojení k systému centrálního zamykání dveří vozidla. Někdy lze zamykací modul použít bez jakýchkoli dálkových ovladačů, pouze pro ovládání centrálního zamykání dveří pomocí aplikace TytanGPS.
Keetec siréna as-35
Elektronická siréna KEETEC, 1-tónová, 120 dB, 20 W
Keetec otřesový snímač LSK 2
- při objednání do 13h ještě týž den
- při objednání po 13h druhý pracovní den
- osobní odběr možný ihned, jakmile Vám e-mailem potvrdíme dostupnost
Modul AUX k DS512/DS612 ds512aux
- při objednání do 12h druhý pracovní den
- při objednání po 12h třetí pracovní den
- osobní odběr možný do 1-2 pracovních dní.
Toto příslušenství lze dálkově ovládat aplikací v mobilním telefonu, nebo pomocí sms zprávy.
Funkce DS 512 AUX modulu
- ovládání zapnutí / vypnutí elektrického zařízení ve vozidle pomocí přídavného výstupu
- možnost sepnutí impulzu, trvalé zapnutí nebo sepnutí na libovolně nastavenou dobu (nastavení v aplikaci pro telefon)
- nastavení funkcí "Comming home" nebo "Leaving home"
- v případě nevyužití přídavného výstupu, jeho využití jako vstup pro monitorování stavu (zapnutí / vypnutí) elektrického zařízení ve vozidle
Pozn. V programovacím softwaru DS 512/DS612 je třeba nastavit režim, ve kterém bude modul DS 512 AUX pracovat, v závislosti na typu ovládaného zařízení.
Tip: Dříve než napíšete do diskuze, pokuste se vyhledat odpověď v již zodpovězených dotazech. (hledáte li např. slovo Octavia, stačí napsat do vyhledávacího pole "oct" - vyhledávání Vám tak postupně zobrazí všechny dotazy a odpovědi týkající se Octavie)
zkuste se mrknout na videa ne této stránce:
http://tytangps.com/app/.
Pokud by to nepomohlo, napište
Ještě mě napadlo jestli nemám starý FW číslo 0428 0603?
Popřípadě jak nainstalovat nový ?
Dle popisu to funguje zákazníkovi správně.
Aplikace pro iOS vždy vytvoří SMS a tu pak odešlete alarmu.
V systému iOs nelze funkce ovládat přímo z aplikace, vždy vytváří SMS.
Stejně je mi zvláštní, že nejde spárovat s alarmem. A co se tyče verze fw, je treba ho aktualizovat?
Popřípadě jakým způsobem ?
po aktualizaci alarmu (z vašich stránek) mi přestali fungovat příkazy pomocí SMS a DSPIN. Lokalizace a status přes aplikaci android funguje, ale pokud se o totéž pokusím pomocí SMS přijde mi zpráva," příkaz nebyl rozpoznán DSS512 FW:0431 0603" Upgrade jsem provedl programerem v.3.4.3 a jediná věc, kterou jsem po instalaci změnil byl jazyk na "česky". Alarm mám koupen zde u vás.
Zatím poslední aktuální verze Programu (DS512_DS511_setup_3.27.0.exe) pracuje s Firmware (DS511_DS512_0444_CRC-965A.bin).
Mobilní Aplikaci (TytanGPS_2019-03-20_RC_v1.1.11.apk), kterou po stažení překopírujete do Mobilu a spustíte Instalaci.
Při instalaci sice Povolíte oprávnění, ale aby aplikace reagovala na příchozí zprávy je třeba po instalaci oprávnění odebrat a pak znovu povolit. Jen tak bude vše správně fungovat.
Zde na stránkách prodejce jsou verze FW starší než je nahraná v nyní nově zakoupeném zařízení.
Posílám proto odkaz na stránky od výrobce, kde je možno stáhnout poslední verze Programu (Verze 3.27.0) a Firmware (Verze 444) pro zařízení. Důležité je mít nahranou správnou verzi firmware i program. Pokud budete mít v PC starší verzi Programu a do zařízení nahrajete nový firmware nebude to fungovat správně. Nahrát firmware do zařízení jde pomocí jakékoliv verze Programu z PC. Pro nahrátí FW stačí mít propojené zařízení pomocí USB kabelu bez SIM bez napájení.
Odkaz: http://docs.digitalsystems.pl/
díky za info. Přidal jsem odkaz na stažení SW do popisku alarmu. Doufám, že správně :-D
díky za upozornění. Předám to k opravě dovozci.
- defaultně nedovírá okna > je potřeba spínač okna držet celou dobu > lze nastavit?
- čtení a zápis do can bus sběrnice
Děkuji
podporováno je kompletně čtení.
Zápis pouze centrál a kufr.
Otřesové čidlo připojit lze, proto je i v doporučeném příslušenství.
Dojezd oken udělat nepůjde.
Posílám proto odkaz na stránky od výrobce, kde je možno stáhnout poslední verze Programu (Verze 3.27.0) a Firmware (Verze 444) pro zařízení a také Aplikaci (TytanGPS_2019-03-20_RC_v1.1.11.apk), kterou po stažení překopírujete do Mobilu a spustíte. Při instalaci sice Povolíte oprávnění, ale aby aplikace reagovala na příchozí zprávy je třeba po instalaci oprávnění odebrat a znovu povolit.
Důležité je mít nahranou správnou verzi firmware i program. Pokud budete mít v PC starší verzi Programu a do zařízení nahrajete nový firmware nebude to fungovat správně. Nahrát firmware do zařízení jde pomocí jakékoliv verze Programu z PC. Pro nahrátí FW stačí mít propojené zařízení pomocí USB kabelu bez SIM bez napájení.
Odkaz: http://docs.digitalsystems.pl/
To je nově instalovaný alarm nebo již starší zařízení?
Na pokyny odeslané z aplikace alarm reaguje?
Pokud je to již starší alarm, vyžadoval by pravděpodobně aktualizaci softwaru.
rád bych se pro jistotu zeptal, ze alarm bude s tímto autem chodit na originální dálkový ovladač. V tabulce je pouze CENTRAL DOOR LOCKING, ale mate mě, že není vyplněno číslo CODE.
Potřebuji to nainstalovat zároveň s 2-zónovým mikrovlnným snímačem Pandora VS-22D .
Děkuji za odpověď.
ano, na Freemont půjde tento alarm bez problému. Číslo CODE není potřeba vůbec řešit. 2-zónová mikrovlnka půjde taktéž zapojit.
mám dotaz, zda bude autoalarm komunikovat s CAN BUS Suzuki Vitara 2019, v seznamu podporovaných vozidel je uvedena Vitara do roku 2009.
Děkuji za odpověď
s pozdravem L. Čermák
ano, mělo by to být stejné s modelem 2015 na který Vám můžeme poskytnout popis přípojných míst.
chtěl bych se zeptat, zda je tento alarm vhodný pro tento vůz a jestli bude komunikovat se snímačem Pandora VS-22D a také jestli máte schéma připojovacích svorek .
Děkuji
S pozdravem
Emil
ano, připojit půjde, a bude fungovat tak jak má, tzn. jako dvouzónový.
Schéma zapojení jednotlivých vodičů čidla nemáme, ale na alarmu je to červený plus, černý mínus a dvě zbývající barvy je potřeba při montáži odzkoušet, která se bude chovat jako předpoplach a která jako poplach. Tipuji že modrá bude poplach, protože je přímo v třípinovém konektoru a pak tam jde ještě hnědá bokem, to by měl být předpoplach
tak dnes jsem urgoval dotaz u dovozce, ten ale stále nemá odpověď od výrobce. Pokud výrobce odpoví, budu Vás informovat.
Již dva roky mám ke své spokojenosti nainstalován DS500CAN. Rád bych alarm rozšířil o GPS s možností záznamu knihy jízd.
Je možné tento stávající alarm nějako upgradovat, či jen dopojit DS512, nebo jej budu muset z auta vytahat a znovu nainstalovat DS512?
Díky za info.
DS500CAN upgradovat nejde a navíc DS512CAN nemá knihu jízd.
Řešením tak je připojit k DS500CAN lokalizační jednotku Patriot XI, který umí jak vytvářet knihu jízd, tak zároveň zajistí přenos poplachové informace do Vašeho mobilu včetně aktuální polohy vozidla.
půjde tento alarm nainstalovat do Golfu IV ? auto má už can vedení ale v seznamu podporovaných vozidel je jen otazník.
velice děkuji
Pokud je vozidlo uvedeno v seznamu vozidel, tak tam alarm nainstalovat půjde bez ohledu na to, zda tam jsou vyznačeny některé funkce. Ty se týkají především zápisu na can.
pro tento vůz. Vozidlo má bezklíčkové odemykání.
Děkuji
Od dodavatele mám info, že by to mělo být stejné jako Peugeot Expert.
Na ten popis přípojných míst máme.
mám od vás zakoupen tento alarm a k němu přídavná čidla TIL 400 a LSK 2.
Jelikož jsem nenašel v montážním návodu alarmu popis barev vodičů pro přídavné snímače, raději se ptám.
Alarm má pro přídavná čidla dva černé třípinové konektory s vodiči černým, modrým a červeným.
Předpokládám, že červený je plus, černý kostra a modrý poplach ?
Zapojení tedy udělám takto:
U TIL 400 - ustřihnu konektor a spojím vodiče dle barev (barvy jsou shodné)
U LSK 2 - ustřihnu konektor a dám bílá/modrá, červená/červená, černá/černá (u poplachu barvy nejsou shodné)
Je nutné u tohoto alarmu pro TIL 400 zvlášť zapojovat bílý kabel do zapalování ?
Děkuji za odpovědi.
Ano, takto to máte správmě. V případě zapojení na náklonné čidlo není potřeba zapojovat vodič na zapalování.
zvládne montáž zručnější člověk s elektrotechnickým vzděláním, který už zapojoval dálková ovládání na Golfa 4 a Octavia 1 nebo to raději nechat zkrze CAN BUS na odborníkovi? Mám trochu obavy s připojením se na sběrnici, aby nedošlo k více škodám než úžitku.
Máte podrobný popis k montáži na Oktávku 2 2011?
Je složité tento alarm připojit na toto vozidlo?
Připojení na canbus se není potřeba obávat. Je to poměrně jednoduché a zručný člověk by to měl zvládnout. Návod na Octavii II máme a můžeme poskytnout. Zapojení na toto auto je jedno z těch jednodušších.
V případě objednávky nezapomeňte doobjednat sirénku, viz. doporučené příslušenství.
Funguje automatické dovírání oken, čtení zapnutého zapalování a blinkry přes Can Bus nebo je potřeba zapojit analogově?
Ano, v případě nefunkčnosti továrního ovládání bude po odemčení klíčem spuštěn poplach.
Zda půjde vypnout pouhým zapnutím zapalování, to lze zjistit jedině vyzkoušením po montáži.
Poplach lze ale zdeaktivovat také zapnutím servisního režimu, viz. manuál.
Odpovědi na další dotazy podle seznamu podporovaných vozidel:
Automatické dovírání oken ANO - ale někdy nefunguje zrovna ideálně a je lepší jej zapojit analogově.
Zapalování ANO
Výstražná světla - NE - je potřeba zapojit analogově
Funguje bez problému i na autech s keyless.
Děkuji.
V návodu jsem našel následující:
5.11 Status of power suply in SMS - zobrazení stavu napájení v stavové SMS zprávě.
Povolením této funkce se bude v stavové SMS zprávě zobrazovat informace o stavu a hodnotě napájení. Taktéž
zde můžete zvolit možnost zobrazení stavu a hodnotě napájení a zároveň povolit posílání informační SMS
zprávy při poklesu napětí pod určitou hodnotu.
- no - informace o stavu napájení je zakázaná
- Detection of power supply - informace o stavu a hodnotě napájení je povolená
- Detection of power supply and low battery level - informace o stavu a hodnotě napájení je povolená a zároveň
je povolená funkce odesílání informační SMS zprávy při poklesu napájení
5.12 Battery voltage drop threshold - nastavení hodnoty poklesu napětí na odesílání informační SMS.
Aby jste mohli nastavit tuto funkci, musíte v předcházející funkci povolit možnost „Detection of power supply and
low battery level“. Povolením této funkce se zpřístupní možnost zapnout a nastavit tuto funkci.
- 12V vehicle - při nastavení 12V napájení, informace o nízkém stavu baterie bude odesláná při poklesu
napájení pod 11V
- 24V vehicle - při nastavení 24V napájení, informace o nízkém stavu baterie bude odesláná při poklesu
napájení pod 23V
- other - při nastavení této možnosti si můžete hodnotu, od které bude signalizovaná slabá baterie, nastavit podle
sebe od 6V do 30V
Takže by to mělo být klidové napětí akumulátoru. Pak se mi ale zdá defaultní hodnota 11V příliš nízká, neboť baterie jež má klidové napětí 11V je již většinou na pokraji smrti.
Jako rozumnější by se tedy jevila hodnota kolem 12V, při které je baterie kolem 20% své kapacity?
Z návodu jsem nabyl dojmu, že překonfigurování prahové hodnoty pro zaslání SMS je možné pouze při instalaci (a ne nějakým SMS příkazem) proto se snažím dobrat správné hodnoty která se nastaví při montáži.
Děkuji
Ano, vaše vozidlo je v seznamu podporovaných a dokonce tam je uveden i tovární alarm, takže by to mohlo i nějak spolupracovat. Každopádně vadit si ty dva alarmy nijak nebudou.
U DS512 by mělo stačit vyměnit SIM kartu. Veškerá nastavení jsou uložená přímo v alarmu.
jaký je postup, když chci nabít startovací akumulátor vozidla mimo vozidlo? Jelikož alarm lze i po deaktivaci ovládat prostřednictvím SMS tak předpokládám, že při vyjmutí akumulátoru se tento přepne na záložní vestavěnou baterii a tu začne vybíjet.
Ano, alarm bude nějakou dobu napájen ze záložní baterie. Bohužel nedokážu přesně říct, jak dlouhá tato doba je. Mělo by to být ale minimálně několik hodin.
chtěl bych se zeptat na funkčnost s vozidlem Mitsu Pajero 2016. V seznamu jsem ho sice nenašel ale vidím tam užitkový pickup L200 a myslím, že technika je stejná. Děkuji
Prosím o strpení. Kompatibilitu Vám od včerejška zjišťuji.
Tak vzhledem k tomu, že reakce od výrobce je nulová, bude nejspíš potřeba alarm zapojit na plus, mínus a na CAN sběrnici a následně otestovat, zda bude běhat na některý z kódů pro Mitsubishi.
Pokud by přes canbus nenačítal signály o odemčení a zamčení, bylo by nutné dokoupit doplňkový modul dálkového ovládání a tím pak alarm ovládat.
když je výše uvedené vozidlo uvedeno seznamu podporovaných vozidel, ale nemá ani jeden "vyzeleněný" sloupec, znamená to, že půjde namontovat jako plný CAN alarm, ale nebudou dostupné některé funkce? Angličtina není mé hobby a tak bych jen chtěl vědět, co nebude alarm podporovat.
Pokud není v seznamu vozidel nic zeleně, znamená to, že bude alarm z canbus sběrnice pouze číst, ale nebude do ní zapisovat. Což samozřejmě ničemu nevadí. Třeba alarmy Jablotro zápis vůbec nemají.
chtěl bych tento alarm instalovat do vozu Fabia III. Ve voze není tovární alarm, ale pouze tovární DO centrální zamykání. Chtěl bych, aby alarm fungoval i jako hlasitý se sirénou. Co vše musím k základnímu balíčku dokoupit? Předpokládám, že bude nutné dokoupit sirénu.
Děkuji za upřesnění.
Ano stačí dokoupit siréna. Tu najdete v doporučeném příslušenství.
Záložní baterie přidáváme automaticky ke všem alarmům. Není nutné ji kupovat zrovna u tohoto alarmu. Ale když ji koupíte a nainstalujete prodloužíte výdrž alarmu při odpojení napájení z několika hodin na několik dní.
Ultrazvuky jsou všeobecně poněkud citlivější na GSM vyzařování a i když dovozce tvrdí, že s tím nemá problém, občas se může stát, že GSM záření ultazvuky ovlivní. V takovém případě doporučuji řídící jednotku ultrazvuků dát co nejdál od řídící jednotky alarmu.
Pokud by ani to nepomohlo, je určitě vhodnější použít mikrovlnné čidlo GT632.
v seznamu podporovaných aut není VW Sharan 2013. Určitě by to tedy nefungovalo?
V případě že ano, jaké je nebo může být vnitřní zabezpečení, kromě hlídání dveří a kufru.
Informoval jsem se u dovozce a nakonec mi poslal nový seznam podporovaných vozidel a tam Váš Sharan je. Seznam jsem dal i sem na stránku.
Doporučená čidla najdete zde po kliku na "Doporučené příslušenství"
viz stránky TYTAN "programmer 2.11, fw 0415, new cars and improvements in operation"
Děkuji
Na stránkách máme nejnovější u dovozce dostupný software.
Zdroj: http://docs.digitalsystems.pl/#DOKUMENTACJE_DOCUMENTATION/DS511_DS512/020%20FIRMWARE/
Ano, všechny doporučené produkty k alarmu lze přidat. Proto je právě doporučujeme.
U ultrazvuků je jen jiný konektor než na alarmu, takže ten se střihne, střihne se taky konektor na kabeláži alarmu a vodiče se na sebe naletují.
Díky za info
Vydra
Jen pro info: Od položení Vašeho dotazu zjišťuji, jak se věci mají. Zjišžuji to u dovozce, ten to zjišťuje u výrobce. Zatím nemáme bohužel žádnou odpověď. Jakmile se něco dozvím, tak Vám to napíšu - pokud se něco dozvím...
Už třikrát jsme dodavateli psali o informaci kompatibility s Citroen C4 Cactus r.v. 2016…včera nám konečně přišla odpověď, že je vůz kompatibilní…nemají na něj ale prozatím přípojné místa a neřekli nám ani kód ,na kterém by vůz měl fungoval. Chce to ještě čas, než vše korektně zapracují a budou k tomu mít hlavně veškeré podklady.
mám podobný dotaz jako spousta dalších - lze tento alarm namontovat jako dodatečný k již instalovanému originálnímu autoalarmu do Fiatu Scudo - osobní verze r.v.2014 ?
Děkuji
Ano, na Scudo 2014 by měl jít tento alarm bez problému.
Zároveň bych se chtěl také zeptat na zcela totéž, jen pro vozidlo Peugeot 307, r.v. 2007, které však žádný zabudovaný originální alarm nemá a odemyká se klíčkem na straně řidiče.
Děkuji.
Tento alarm nebude nijak narušovat funkci továrního alarmu. Měl by jít nainstalovat jak jako pager k továrnímu alarmu, tak jako saostatný autoalarm. Záleží, co bude proveditelnější a funkčně zajímavější.
Na Peugeot 307 tento alarm půjde, je potřeba k němu dokoupit modul s ovladačem DS 512 DO 3T.
Je možné při koupi obdržet návod k montáži na toto vozidlo ?
Děkuji JK
Ano, dle tabulky uvedené u seznamu podporovaných vozidel by mělo jít ovládat centrál zápisem na canbus sběrnici.
Ano na Fabii III půjde tento autoalarm bez problému.
DS512 FW:0400 0603
Dobry vecer
Alarm mi pres pokuz z aplikace na jakykoliv povel odesle vise zminenou zpravu.kdyz je vyvolan poplach tak alarm normalne zasle sms do aplikace s polohou a vsim co tam patri.napada Vas neco? Diky Petr
Zkontrolujte si, zda máte v aplikaci nastavený správně DS PIN.
Hezký den!
Jak u namontovaneho alarmu funguje funkce dotahovani oken?staci zamknout klasicky auto a alarm se postara automaticky o otevrena okna a nebo musim dlouze podrzet zamknuti na vypinaci az do doby nez se uzavrou otevrena okna?diky Jana
Ano, stačí klasicky zamknout auto a okna dojedou automaticky.
Existuje pro tuto aplikaci český návod?
Děkuji
Tlačítko Valet ON/OFF slouží k zapnutí nebo vypnutí servisního režimu, ve kterém nebude signalizován poplach, viz. manuál.
Tlačítko X on a off jsem nenašel ani v aplikaci pro iOS, ani pro Android. Prosím tedy o upřesnění.
Toto je problém iPhonů, které bohužel nepovolí SMSce ovládat přímo aplikaci. Do budoucna se má připravit aplikace, která bude komunikovat datově.
v seznamu podporovaných vozidel jsem tento konkrétní typ nenalezl.
Volal jsem technikovi dovozce a Vaše auto je tímto alarmem podporováno - takže to půjde bez problému a to jak ve verzi vozidla s keyless tak bez.
díky za info
Tento alarm lze nainstalovat buď se sirénou nebo bez sirény. Pokud už je se sirénou, tak ji nelze jednorázově vypínat. Můžete si ale nechat do interiéru nainstalovat jednoduchý vypínač.
uvažuji o pořízení tohoto alarmu do Fabie r.v. 2012 s originálním DO. Dosud jsem používal Athos 1803 + can bus modul. Rád bych se zeptal, zdali se alarm deaktivuje také při odemčení auta klíčem nebo pouze při odemčení auta dálkovým ovladačem? Stačí připojit autoalarm na can bus sběrnici v autě nebo se musí ještě připojovat blinkry, zapalování či něco jiného? Nemyslím samozřejmě immobilizer, sirenu, +, -. Umí jednotka ukládat historii poloh jako Athos?
Díky Moc
Pokud o tomto alarmu uvažujete, kupte jej ihned. Do pár dnů bude podstatně dražší.
Co se týče Vašich dotazů, tak alarm bude reagovat pouze na odemykání a zamykání dálkovým ovládáním. V zásadě stačí zapojit jan na CANBUS sběrnici. Narozdíl od Jablotronu umí tento alarm i zápis na sběrnici, pomocí nějž lze ovládat právě i blinkry a další věci. Je to ale funkce, která běhá jen na některých vozech. To je potřeba odzkoušet při montáži. Pokud to nepůjde, vždy se dají blinkry zapojit analogově.
Historii poloh jednotka ukládat neumí, ale také není potřeba platit měsíčně několik stovek za shromažďování těchto dat na serveru...
díky za informace. Škoda toho ukládání. Za athos se nemusí platit nic, pokud nechci. Jednotka si ukládá polohy do své vnitřní paměti a lze je vyčíst zdarma přes gsmlink. Samozřejmě, že je lepší si je nechat posílat rovnou na server, což už stojí samozřejmě peníze.
Moc
rad bych Vás poprosil o následující informace.
- lze bez připojené sirény použit přes canbus "klakson" vozidla?
- kdy bude dostupná IOS app zmíněna v návodu?
- můžete uvést příklad zaslaneho odkazu na mapu? (Google mapy ???)
- co znamená funkce PARKING METER na screenshotu z app.
- víte o nějaké komplikaci s instalaci do vozidla viz subj.
- v případe, ze bych nepoužil gsm funkci jaky jiný vhodny typ CAN alarmu byste doporučil
Děkuji moc za odpovědi
Níže naleznete odpovědi na Vaše dotazy:
- lze bez připojené sirény použit přes canbus \"klakson\" vozidla? Přes canbus klakson ovládat nelze. Musel by jste jej zapojit analogově.
- kdy bude dostupná IOS app zmíněna v návodu? Dostupnost aplikace pro IOS není bohužel známa. Doufáme však, že to bude brzy.
- můžete uvést příklad zaslaneho odkazu na mapu? (Google mapy ???) Podívejte se na video na YouTube https://www.youtube.com/watch?v=YbwJrPLdDPg Je to sice v polštině, ale názornější příklad zatím nemám. Ve druhé minutě je tam ukázka žádosti o polohu vozu. V 2:40 pak ukázka zobrazetí přijaté lokalizace vozu.
- co znamená funkce PARKING METER na screenshotu z app. Tato funkce slouží jako parkovací hodiny. Zároveň lze pomoci ní navigovat k zaparkovanému vozu.
- víte o nějaké komplikaci s instalaci do vozidla viz subj. Ne
- v případe, ze bych nepoužil gsm funkci jaky jiný vhodny typ CAN alarmu byste doporučil Můžete vzít jakýkoliv canbusový autoalarm z naší nabídky. Doporučuji DS 500 CAN U. Je od stejného výrobce jako DS512 a je velmi slušně vybavený funkcemi.
od 21.9.2015 je IOS app TytanGPS k dispozici v App Store :)
j e mozne tento alarm namontovat a bez problemov pouzivat v automobile
Fiat Stilo rok vyroby 2002,
Dakujem za odpoved
Ano, Stillo je v seznamu vozidel uvedeno, takže je montáž možná.
Pokud se tento alarm napoji na sbernice CAN, a bude se pouzivat originalni DO/klic od auta, tak to znamena, ze bude alarm zcela k nicemu v pripade ztraty/odcizeni originalniho klice anebo jeho klonovani - protoze neexistuje zpusob autentikace uzivatele. Kdybych chtel tento alarm s moznosti pouziti originalniho DO a aby opravdu fungoval, tak asi jedina moznost je pouzit ten pridavny Joker modul. Je to tak? Mou cili je vytvorit spolehlivy GSM/GPS alarm soustavu s pouzitim origo DO ale tak, aby pri otevreni vozu se alarm neodjistil automaticky, jen po provedeni autorizace pres jakysi digitalni bezkontaktni klic (treba jak to ma imobilizer SkyBrake DD5+).
K tomuto alarmu bohužel Joker nedáte.
Doporučuji kombinaci DS 500 CAN, Joker 2 a Patriot X. Popř. nějaká čidla, např. GT432, nebo otřes.
Dekuji za odpoved. Muzete nabidnout nejakou alternativu? V podstate shanim CAN GPS-GSM alarm s moznosti pouziti originalniho DO, autentikace uzivatele pres bezdratovy klic/kartu, aspon 2 mobilizacni okruhy, podporu cidla pohybu/otresu a mikrovlnneho cidla. Take mne zajima moznost blokace kapoty - treba nejaky elektronicky zamek kapoty nebo nejaky jiny zpusob zabezpecit pristup k ECU vozidla, bez tohoto jakykoliv alarm v dnesni dobe bych povazoval za hracku. Dekuji.
Zámky kapoty sice běžně neprodáváme, ale můžeme Vám jej zajistit. Stojí cca 8000,- Kč.
Jeste k tomu DS 500 CAN a Jokeru - lze timhle dosahnout ze pri otevreni originalnim DO bez Jokera v blizkosti (klonovany/ukradeny klic, grabbing) se okamzite spusti poplach a odesle se SMS? A naopak pokud jsem blizko u auta - do 5m - aby se auto otevrelo automaticky? Nevite take standard kodovani mezi Jokerem a prijimacem v DS 500 CAN? Zajima mne nakolik je odolny grabbingu. Jeste jednou dekuji.
Jakým způsobem alarm komunikuje ? DATA nebo SMS?
Musí být v použité kartě aktivní DATA?
Alarm komunikuje pomocí SMS. Data nemusejí být na kartě aktivní.
Tento alarm nemá v základním balení žádné senzory a bohužel ani sirénu. Tu je potřeba dokoupit. Při použití bez dokoupení dalších čidel bude alarm hlídat pouze zapnutí zapalování a otevření dveří, kapoty či kufru, plus bude blokovat motor a samozřejmě Vás bude informovat na mobilní telefon.
Přídavná čidla najdete v doporučeném příslušenství.
Maxicar na Vaše auto nedáte. Oproti tomu s připojením jakéhokoliv canbusového alarmu by problém být neměl. Tento můžu doporučit. Z žádným zvýšeným odběrem (kromě klidového odběru alarmu) jsme se zatím nesetkali.
jdou k tomuto alarmu připojit například mikrovlnné čidlo, nebo rádiový pager pro případ napadení vozidla s použitím GSM a GPS rušičky? Snímá mikrovlnné čidlo i pohyb okolo vozu, nebo jen uvnitř?
Děkuji za info.
Ano, k alarmu je možné připojit prakticky jakékoliv čidlo. Jako mikrovlnný detektor určitě doporučuji GT432. Radiový pager lze připojit paralelně na sirénku.
Mikrovlnné čidlo snímá pohyb uvnitř vozu. Teoreticky by mohlo brát i citlivěji - tedy i okolo vozu, ale to bych nedoporučoval. Bylo by to dobré jen na falešné poplachy...
Plzeň
Brno
.
Hustopeče
Mysliboř