Ceny se teď zobrazují ve zvolené měně - Euro
Úvodní stránka OSVĚTLENÍ VOZIDEL Automatické spínače světel, Trippling Rozsvěcení mlhovky při odbočování CNR-12 Automatické rozsvěcování levé nebo pravé mlhovky při odbočování

CNR-12 Automatické rozsvěcování levé nebo pravé mlhovky při odbočování

SKLADEM
Zboží odešleme:
  • při objednání do 13h ještě týž den
  • při objednání po 13h druhý pracovní den
  • osobní odběr možný ihned, jakmile Vám e-mailem potvrdíme dostupnost
Tento systém je nyní montován v nových vozidlech a je tvořen pro zlepšení bezpečnosti odbočujícího vozidla a to ve zvýšení viditelnosti v křižovatce rozsvícením mlhovek – levé i pravé. Zároveň je vybaven funkcí coming home a leaving home.
31,08 s DPH
Možnost odložené platby Twisto Pay

Tento systém je nyní montován v nových vozidlech a je tvořen pro zlepšení bezpečnosti odbočujícího vozidla a to ve zvýšení viditelnosti v křižovatce rozsvícením mlhovek – levé i pravé.

Při jízdě (zaplé zapalování) jednotka rozsvěcuje mlhovku v případě zaplé směrovky (l nebo p) na dobu trvalou a po vypnutí směrovky ještě na dobu prodlouženou o 2 sec (+1sec)

CORNER lze namontovat do všech vozidel, které mají mlhová světla řízené kladným i záporným napětím (+/-)

Tento systém je závislý na směrových světlech a z toho důvodů nerozpozná zapnutá varovná světla (4xsměrovky), při kterých budou trvale svítit i mlhovky (při chodu motoru to ničemu nevadí a mlhovky mohou pomoci například osvítit nehodu atd.), avšak při vyplém motoru a zaplém zapalování může dojít k rychlému vybití baterie. Proto je nutné při delším stání zajistit vyplé zapalování.

Při vyplém zapalování CORNER systém přejde do režimu COMING HOME a LEAVING HOME, kdy se při zamčení a odemčení vozidla rozsvítí mlhovky na dobu asi 15 sec.

CORNER i COMING HOME jsou na sobě nezávislé, proto je možné tento systém zapojit i jen jako CORNER nebo jen jako COMING HOME.


Balení obsahuje
1 ks Jednotku CNR-12
1 ks Kabeláž s pojistkou 5A
1 ks Spínač CNR
2 ks Šroub M4x16
2 ks Podložka vějířová pr.4
2 ks Matice M4
5 ks Dutinka plochá 6,3
1 ks Pojistkové pouzdro s pojistkou 15A
5 ks Smršťovací bužírka
2 ks Oko Ø 6mm
6 ks Stahovací pásek
1 ks Montážní návod
1 ks Uživatelská příručka se záručním listem


Technické parametry:
napájecí napětí jmenovité....12V ss
napájecí napětí provozní.......9 - 15V ss
napájecí proud klidový.......0 A
napájecí proud pracovní......10A
maximální zatížení...........120W (obě mlhovky)
pracovní prostředí..........-25 až +85°C
doba sepnutí funkce CORNER...3sec
doba sepnutí funkce COMING...cca 15sec

UPOZORNĚNÍ!
Každý modul je minimálně 2x elektronicky testován, proto není možné, aby se dostal ke konečnému zákazníkovi vadný kus. Dříve než budete volat, že vám systém nefunguje, pečlivě si překontrolujte zapojení. Pozor na vstupy a výstupy k mlhovkám!

Přidat příspěvek

Tip: Dříve než napíšete do diskuze, pokuste se vyhledat odpověď v již zodpovězených dotazech. (hledáte li např. slovo Octavia, stačí napsat do vyhledávacího pole "oct" - vyhledávání Vám tak postupně zobrazí všechny dotazy a odpovědi týkající se Octavie)

Přidat recenzi
Jiří (23.01.2020)
Blatnice
Funguje k mé plné spokojenosti
Jaroslav Stržínek (06.03.2014)
Vsetín
Modul CNR-12 mi jezdí už asi v 50 vozech a naprosto v pohodě. Ještě jsem na CNR neřešil reklamaci.
Jen maličkost.
Ve dvou případech jsem měl problém s barvou vodičů, montážní pracovník/ce úplně přeházel dráty, tak že při zamčení svítila levá mlha, při odemčení pravá atd. Trochu mě to potrápilo. Doporučuji si před montáží kabeláž projít, ať nemáte problém.
  1. Profi provedení jednotky CNR
  2. Dodaná kabeláž s dostatečně dlouhými vodiči
  3. Spojovací díly
  4. Přehledné schéma
Robert Šimčík (10.01.2014)
Bystřička
Modul jsem instaloval do vozidla Kia Ceed , zapojena pouze funkce Corner light , funguje na první zapojení bez problémů , funkce coming a leaving home jsou na vozidle instalovány u potkávacích světel proto jsem je nevyužil .
  1. Jasný a přehledný návod k montáži
  2. Jednuduchá montáž
  3. Kvalitní dílenské zpracování
  4. Montážní a spojovací materiál součástí balení
  1. Vypnutí mlhovky není plynulé , ale skokové (dáno použitím relé jako spínacího prvku)