- nic
Kabeláž k tempomatu FABIA I, VW Polo temkabfabia
- při objednání do 13h ještě týž den
- při objednání po 13h druhý pracovní den
- osobní odběr možný ihned, jakmile Vám e-mailem potvrdíme dostupnost
Lze namontovat do všech vozidel s výkonem motoru vyšším než 45 kW a s řídící jednotkou palubní sítě 6Q1 ... ... nebo 6Q0 ... ... . U vozidel s jednotkou 6Q2 ... ... je nutná její výměna.
Po montáži je nezbytné pomocí diagnostického zařízení (není součástí dodávky) nastavit funkci tempomatu v řídící jednotce vozidla.
Pokud není vaše dílna vybavena diagnostickým přístrojem pro vozy VW, je nezbytné obrátit se pro tuto operaci na značkový servis VW nebo Škoda.
Výhodami těchto tempomatů jsou velmi jednoduchá montáž, komfortní funkce, nízká cena a zachování původního vzhledu interiéru.
Pozn.: POZOR!!! Protože u Fábie MR 2005 (zhruba od výrobního data 09/2004) došlo ke změně osazení svorkovnic na oddělovací stěně je jiné i zapojení. Vodič pro propojení s řídící jednotkou motoru se do MR 2005 zapojoval na bílou svorkovnici vlevo pin 10. Od modelového roku 2005 by mělo být toto propojení v červené svorkovnici na pinu 6.
Tip: Dříve než napíšete do diskuze, pokuste se vyhledat odpověď v již zodpovězených dotazech. (hledáte li např. slovo Octavia, stačí napsat do vyhledávacího pole "oct" - vyhledávání Vám tak postupně zobrazí všechny dotazy a odpovědi týkající se Octavie)
a kabeláž která má dvě svorkovnice a dva vodiče.kterou nabízíte,děkuji za vysvětlení.
kabeláž na kterou odkazujete lze použít také. Rozdíl je v tom, že ta kabeláž je dělaná tak, aby se vodiče vypichovaly z původních konektorů a přepojovali do konektorů nové kabeláže. Oproti tomu naše kabeláž je řešena jednodušeji, nejsou tam zbytečné konektory navíc a třeba napájecí vodič se jednoduše přiletuje na některý z plusových vodičů v autě.
Děkuji.
o takové jednotce slyším prvně. Zkuste se poptat ve značkovém servisu, zda na takové auto jde dát tempomat. Pokud řeknou že ano, tak půjde i ten náš.
chtěl jsem se zeptat zda bude tato kabeláž pasovat na Polo 9N 1.9 TDI 74 kW? Předem děkuji za odpověď.
v tomto autě je pravděpodobně už dvoupáčka. Takže tam tento tempomat nepůjde.
ano, může být kamkoliv, kde je 12V po zapnutí klíčku.
Děkuji za informaci.
Na Fabii 3 toto použít nelze a ani nemáme nic jiného, pokud nechcete použít univerzální tempomat AP900C. Ten ale vyjde zřejmě dráž než originální tempomat.
Tempomat půjde nainstalovat v případě splnění těchto dvou podmínek:
1. máte elektrický plynový pedál
2. číslo řídící jednotky odpovídá popisu produktu
Řídící jednotku vozu najdete pod palubní deskou u řidiče.
Bohužel na toto Polo to nepůjde, jsou tam jiné páčky.
Děkuji za odpověď
Odkaz nefunguje, protože se jednalo o odkaz na externí stránky Škoda fóra, kdy byl zřejmě již smazán.
Nicméně jsem Vám přidal přímo sem na stránky scan originálního návodu, který dodáváme spolu s výrobkem.
V popisu tempomatu je toto:
Lze namontovat do všech vozidel s výkonem motoru vyšším než 45 kW a s řídící jednotkou palubní sítě 6Q1 ... ... nebo 6Q0 ... ... . U vozidel s jednotkou 6Q2 ... ... je nutná její výměna.
Výkon vyšší máte, takže to problém není. Kód motoru není pro instalaci tempomatu směrodatný. Důležité je zjistit kód řídící jednotky pod palubní deskou.
Co se týče funkčnosti, jedná se o originální tempomat. Chová se tedy naprosto stejně jako tempomat instalovaný z výroby přímo ve škodovce.

U této kabeláže se žádný vodič na brzdová světla nezapojuje!
Ano, na internetu lze sehnat originální kabeláž za 1300,- Kč.
Rozdíl je 800,- Kč a jeden konektor. Problém se zapojením není. Pouze se neprovádí přepinováváním konektoru ale naletováním vodičů na stávající kabeláž.

Zkuste mi napsat kód motoru a já Vám to zjistím.
Omlouvám se za pozdější odpověď, ale včera jsem nestíhal zvedat telefony a natož psát emaily...

- funguje
- cena
- dobrá kvalita,cena
- nic
- Dobře izolované proti vibracím
- Složitá instalace do Fabie1 r.v.2006