Úvodní stránka BEZPEČNÉ CESTOVÁNÍ Parkovací senzory Zadní parkovací senzory Parkovací senzory s akustickou signalizací Bezdrátový parkovací systém zadní (4 čidla) + přední (4 čidla) KBSS-8RFDG

Bezdrátový parkovací systém zadní (4 čidla) + přední (4 čidla) KBSS-8RFDG

Dárek zdarma
Doprava ZDARMA
Bezdrátový parkovací systém zadní (4 čidla) + přední (4 čidla) KBSS-8RFDG
KÓD: STU-KBSS-8RFDG
SKLADEM
Zboží odešleme:
  • při objednání do 12h druhý pracovní den
  • při objednání po 12h třetí pracovní den
  • osobní odběr možný do 1-2 pracovních dní.
Sada bezdrátových parkovacích senzorů - (4 zadní + 4 přední), vhodná například pro instalaci do obytných vozidel, nebo do vozidel, kde je obtížné protáhnout vodiče z motorového a zavazadlového prostoru pod přístrojovou desku. Bezdrátová sada parkovacích čidel – 8 senzorů, (4 zadní + 4 přední). Hlavní řídící jednotka se servisním displejem a GPS modulem, 2x voděodolná senzorová jednotka. Možnost připojit 2x LED displej, nebo wifi modul pro nastavení parametrů a zobrazení překážky na smartphonu. H…
9 975 Kč s DPH
Možnost odložené platby Twisto Pay

Sada bezdrátových parkovacích senzorů - (4 zadní + 4 přední), vhodná například pro instalaci do obytných vozidel, nebo do vozidel, kde je obtížné protáhnout vodiče z motorového a zavazadlového prostoru pod přístrojovou desku.

Bezdrátová sada parkovacích čidel 8 senzorů, (4 zadní + 4 přední). Hlavní řídící jednotka se servisním displejem a GPS modulem, 2x voděodolná senzorová jednotka. Možnost připojit 2x LED displej, nebo wifi modul pro nastavení parametrů a zobrazení překážky na smartphonu. Hlavní řídící jednotka komunikuje bezdrátově se senzorovými jednotkami. Při instalaci není nutné protahovat vodiče z motorového a zavazadlového prostoru pod přístrojovou desku vozidla.

POPIS FUNKCE

Po zapnutí zapalování jsou aktivovány přední senzory. Po zařazení zpátečky se ozve kontrolní signál a aktivují se zadní senzory. Překážky jsou signalizovány akusticky reproduktorem. Čím rychlejší pípání, tím je překážka blíže. Signalizaci jednotlivých zón vzdálenosti od překážky lze přizpůsobit geometrii vozidla. Pro zamezení nežádoucí signalizace lze přední senzory za jízdy deaktivovat (překročí-li rychlost přibližně 15 Km/h) signálem rychlosti z vozidla (pokud je dostupný), nebo signálem rychlosti z interního GPS modulu.

Zařízení nabízí široké množství nastavení parametrů a funkcí, jako je hlasitost signalizace, dosah senzorů, citlivost senzorů, vzdálenost stop zóny od nárazníku vozidla, rozpoznání připojeného tažného zařízení a další. Senzory lze nalakovat do barvy karoserie vozidla.

TECHNICKÁ SPECIFIKACE:

Hlavní jednotka:

• Napájecí napětí 10,8-32V

• Proudový odběr 200 mA max.

• Proudový odběr - Standby 3 mA max.

• Provozní teplota -40...+80°C

Senzorová jednotka:

• Napájecí napětí 10,8-32V

• Proudový odběr 40 mA max.

• Proudový odběr - Standby 2 mA max.

• Provozní teplota -40...+80°C

• Frekvence ultrazvuku 40 kHz

• Dosah předních senzorů max. 120 cm

• Dosah zadních senzorů max. 180 cm

• Frekvence komunikace 868 MHz

Přidat příspěvek

Tip: Dříve než napíšete do diskuze, pokuste se vyhledat odpověď v již zodpovězených dotazech. (hledáte li např. slovo Octavia, stačí napsat do vyhledávacího pole "oct" - vyhledávání Vám tak postupně zobrazí všechny dotazy a odpovědi týkající se Octavie)

Přidat recenzi