Úvodní stránka
Zabezpečení vozidel
Autoalarmy
Příslušenství
CANBUS moduly
Modul CAN BUS s čtením a zapisováním dat do sběrnice M CAN v2
Modul CAN BUS s čtením a zapisováním dat do sběrnice M CAN v2
KÓD: M CAN v2
SKLADEM
Zboží odešleme:
- při objednání do 13h ještě týž den
- při objednání po 13h druhý pracovní den
- osobní odběr možný ihned, jakmile Vám e-mailem potvrdíme dostupnost
Univerzální CAN BUS modul KEETEC M CAN je určený pro získávání a zasílání údajů do digitální CAN BUS sběrnice vozidla s palubním napětím 12/24V.
Možnost odložené platby Twisto Pay
Univerzální CAN BUS modul KEETEC M CAN je určený pro získávání a zasílání údajů do digitální CAN BUS sběrnice vozidla s palubním napětím 12/24V.
- 10 vodičů s programovatelnými funkcemi značně zjednodušují montáž přídavných zařízení jako například autoalarm, parkovací senzory, audio systém či taxametr
- Rozšíření seznamu funkcí čtecí z datové sběrnice
- Moderní design PC setup KEETEC SOFTWARE pro jednoduché programování a aktualizaci přímo pomocí Micro USB konektoru (bez potřeby externího programovacího zařízení).
- Možnost doplnění modulu RF SMART 4P pro ovládání centrálního zamykání vozidla pomocí zápisu informací do datové sběrnice, případně kalibraci hodnot pro taxametr.
M CAN je univerzální modul s možností nastavení pro konkrétní model vozidla. Databázi vozidel najdete v seznamu podporovaných vozidel.
Výstupy modulu M CAN:
- nožní brzda
- ruční brzda
- spojkový pedál
- parkovací světla
- potkávací světla
- dálkové světla
- dveřní kontakty
- kontakt kapoty
- kontakt zavazadlového prostoru
- zapalování
- zamknutí původním dálkovým ovladačem od vozidla
- odemknutí původním dálkovým ovladačem od vozidla
- otáčky motoru (výstup je aktivní nad 500 ot./min nebo je programovatelný *)
- rychlost vozidla (výstup je aktivní do rychlosti 10 km/h nebo je impulzní)
Vstupy modulu M CAN:
- zamknutí vozidla
- odemknutí vozidla
- odemknutí řidičových dveří
- stáhnutí oken
- dotah oken
- otevření kufru
- výstražní světla
Tip: Dříve než napíšete do diskuze, pokuste se vyhledat odpověď v již zodpovězených dotazech. (hledáte li např. slovo Octavia, stačí napsat do vyhledávacího pole "oct" - vyhledávání Vám tak postupně zobrazí všechny dotazy a odpovědi týkající se Octavie)
Dobrý den. Chci se zeptat kam zapojit kabel na dovíraní oken u passata B5 r.v. 1999 děkuji za odpověď
Dobrý den,
funkce otevírání a dovírání oken u tohoto modulu funguje na bázi zápisu do CANBUS sběrnice. Čili není potřeba nikam zapojovat. Jediné co musíte zapojit, je nějaký externí zdroj signálu pro dotyčné vodiče, které tento zápis spouštějí. Čili musíte mít například nějaké dálkoé ovládání se dvěma výstupy, to zapojíte do M CANu a naprogramujete ho tak, aby na povely z těchto vodičú dovíral okna. Důležité také je, aby byl na těchto vodičích signál po celou dobu dovírání oken.
funkce otevírání a dovírání oken u tohoto modulu funguje na bázi zápisu do CANBUS sběrnice. Čili není potřeba nikam zapojovat. Jediné co musíte zapojit, je nějaký externí zdroj signálu pro dotyčné vodiče, které tento zápis spouštějí. Čili musíte mít například nějaké dálkoé ovládání se dvěma výstupy, to zapojíte do M CANu a naprogramujete ho tak, aby na povely z těchto vodičú dovíral okna. Důležité také je, aby byl na těchto vodičích signál po celou dobu dovírání oken.
Dobrý den, řešil již někdo tuto poruchu (bug)?
https://youtu.be/XDQq4VxQ-q4
Děkuji Hrebík V.
https://youtu.be/XDQq4VxQ-q4
Děkuji Hrebík V.
Dobrý den, moc tomu nerozumím. To máte dodělávané dálkové ovládání, které zamyká centrál zápisem na sběrnici? Trochu tomu nerozumím, když tam už nějaký ovladač máte? Nebo tam zapojujete nějaký alerm? Zkuste mi to trochu rozepsat ať vím, jak ten dotaz přetlumočit dodavateli. Děkuji!
Dobrý den, ano ke stávajícímu dálkovému centrálu s originál autoalarmem jsem si dodělal dálkový centrál CARDOT 1100AN, který má mnoho dalších funkcí jako je dálkový start, PKE, který komunikuje Analogově s M CAN, a dále digitálně se sběrnicí CAN aby mi odemkl auto a odblokoval originální alarm.
Vše funguje jak má, ale vypadává komunikace mezi M CAN a autem. Bohužel je to nahodilé, takže osobně bych to mohl ukázat jenom jako nefunkční, ale před vámi jestli to přestane fungovat nezajistím.... videa na YT vznikly po sobe, kdy se to v průběhu do hodiny kouslo znova, někdy funguje pár dní, místy je to způsobeno opakováním zamykacích a odemykacích signálů když se dostanu na konec dosáhnu PKE, jindy zase prostě funguje a naráz ne..
Vše funguje jak má, ale vypadává komunikace mezi M CAN a autem. Bohužel je to nahodilé, takže osobně bych to mohl ukázat jenom jako nefunkční, ale před vámi jestli to přestane fungovat nezajistím.... videa na YT vznikly po sobe, kdy se to v průběhu do hodiny kouslo znova, někdy funguje pár dní, místy je to způsobeno opakováním zamykacích a odemykacích signálů když se dostanu na konec dosáhnu PKE, jindy zase prostě funguje a naráz ne..
Obávám se, že komunikace směrem od canbus jednotky do vozu, tedy zápis na CAN, je zatím ještě dost nespolehlivá, vzhledem k tomu, že na každém autě se musejí načíst speciální kódy a obzvláště u takového auta, jako máte vy. S tím asi nic moc neuděláte. Třeba Jablotron zápis na sběrnici vůbec nenabízí. Zkuste ale ještě kontaktovat technickou podporu dovozce na čísle 577 24 24 24.
Dobrý den
K instalaci Sound boosteru je třeba mít auto vybavené can bus sběrnici s plnohodnotnou komunikaci CAN H a CAN L.
Je tento produkt to co potřebuji?
Upřímně vůbec netuším, již delší domu pročítám vše možné, ale moudry z toho vůbec nejsem
K instalaci Sound boosteru je třeba mít auto vybavené can bus sběrnici s plnohodnotnou komunikaci CAN H a CAN L.
Je tento produkt to co potřebuji?
Upřímně vůbec netuším, již delší domu pročítám vše možné, ale moudry z toho vůbec nejsem
Dobrý den
Sound booster
https://www.google.com/search?q=Sound+booster&client=ms-android-xiaomi-rev1&prmd=ivsn&sxsrf=ALeKk02KOwxKvp2WYoSDx80lCi33pm8DSQ:1603441768049&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwidl4KIpsrsAhVO4YUKHdGgCB4Q_AUoAXoECBkQAQ&biw=393&bih=719&dpr=2.75#imgrc=Y6OOW7Hq7V6wTM
Sound booster
https://www.google.com/search?q=Sound+booster&client=ms-android-xiaomi-rev1&prmd=ivsn&sxsrf=ALeKk02KOwxKvp2WYoSDx80lCi33pm8DSQ:1603441768049&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwidl4KIpsrsAhVO4YUKHdGgCB4Q_AUoAXoECBkQAQ&biw=393&bih=719&dpr=2.75#imgrc=Y6OOW7Hq7V6wTM
Jasně, to jsem viděl. Jen nechápu, k čemu tam potřebujete ten canbus modul?
To bude určitě myšleno tak, že auto musí mít canbus. Pokud máte něco starého, tak s tím už nic nenaděláte. Nejlépe se obrátit na prodejce toho Sound Boosteru.
Zdravim.
Právě nevím, zda potřebuji tento modul, ale Booster bez can bus jednotky nejde prostě zapojit, viz můj první dotaz.
Booster čte informace pouze s toho, co píšu výš.
Právě nevím, zda potřebuji tento modul, ale Booster bez can bus jednotky nejde prostě zapojit, viz můj první dotaz.
Booster čte informace pouze s toho, co píšu výš.
O.K. Díky za odkaz. Nicméně jsem tam v popisku nikde nenašel, k čemu by tam měl být canbus modul dobrý?
Dobry den dalo by toto zařizení napojit na přední kameru aby zobrazovala stav před vozidlem do 10 km na 2dinovém radiu neoriginál děkuji
Dobrý den,
pokud je Vaše auto uvedeno v seznamu podporovaných vozidel a je u něho zaškrtnuto políčko "Rychlost" tak bude modul spínat napájení pro kameru případně nějaký vstup na rádiu.
pokud je Vaše auto uvedeno v seznamu podporovaných vozidel a je u něho zaškrtnuto políčko "Rychlost" tak bude modul spínat napájení pro kameru případně nějaký vstup na rádiu.
Dobry den,
rad by som sa opytal na to. kolko impulsov vygeneruje tento modul po prejdeni 1km, nikde v manuale som to nenasiel.
Dakujem za odpoved.
rad by som sa opytal na to. kolko impulsov vygeneruje tento modul po prejdeni 1km, nikde v manuale som to nenasiel.
Dakujem za odpoved.
Dobrý den,
zasílám Vám odpověď dovozce:
Co se týká M CAN modulu, tak tento nemá pevný převod rychlosti vozidla na počet impulzů a může to být rozdílné v závislosti od použitého vozidla. Pro vysvětlení je potřeba vědět, že tato funkcionalita je určená pro taxametry, které se samy o sobě kalibrují při prvním nastavení ve spojení v MCAN modulem, přičemž nejprve se kalibruje M CAN modul a potom taxametr. Princip nastavování výstupních impulzů M CAN modulu vůči rychlosti/resp. ujetím kilometrů se realizuje tak, že při jedoucím vozidle s rychlostí 50km/h se manuálně spustí proces nastavení, tj. kalibrace podle návodu na použití. Po tomto nastavení je třeba ještě nakalibrovat taxametr, který si zapamatuje, kolik impulzů odpovídá na 1km.
V případě, že by klient vyžadoval zařízení s pevným převodem rychlosti vozidla na impulzy, doporučujeme TAXI CAN modul, který se připojuje přímo na OBD2 ve vozidle a má napevno specifikované 3 hodnoty počtu impulzů na km, a to 1800 imp/km, 3600imp/km, 7200imp/km. Co se týká připojení taxametru, tak ten je potřebné nakalibrovat podle schválených postupů.
https://www.levnealarmy.cz/eshop/zabezpeceni-vozidel/autoalarmy/canbus-moduly/prevodnik-rychlosti-z-obd2-pro-taxametry-taxi-can.html
https://www.levnealarmy.cz/eshop/zabezpeceni-vozidel/autoalarmy/canbus-moduly/zarizeni-pro-overeni-spravne-funkcnosti-modulu-taxi-can-pro-vozidla-s-obd-ii.html
zasílám Vám odpověď dovozce:
Co se týká M CAN modulu, tak tento nemá pevný převod rychlosti vozidla na počet impulzů a může to být rozdílné v závislosti od použitého vozidla. Pro vysvětlení je potřeba vědět, že tato funkcionalita je určená pro taxametry, které se samy o sobě kalibrují při prvním nastavení ve spojení v MCAN modulem, přičemž nejprve se kalibruje M CAN modul a potom taxametr. Princip nastavování výstupních impulzů M CAN modulu vůči rychlosti/resp. ujetím kilometrů se realizuje tak, že při jedoucím vozidle s rychlostí 50km/h se manuálně spustí proces nastavení, tj. kalibrace podle návodu na použití. Po tomto nastavení je třeba ještě nakalibrovat taxametr, který si zapamatuje, kolik impulzů odpovídá na 1km.
V případě, že by klient vyžadoval zařízení s pevným převodem rychlosti vozidla na impulzy, doporučujeme TAXI CAN modul, který se připojuje přímo na OBD2 ve vozidle a má napevno specifikované 3 hodnoty počtu impulzů na km, a to 1800 imp/km, 3600imp/km, 7200imp/km. Co se týká připojení taxametru, tak ten je potřebné nakalibrovat podle schválených postupů.
https://www.levnealarmy.cz/eshop/zabezpeceni-vozidel/autoalarmy/canbus-moduly/prevodnik-rychlosti-z-obd2-pro-taxametry-taxi-can.html
https://www.levnealarmy.cz/eshop/zabezpeceni-vozidel/autoalarmy/canbus-moduly/zarizeni-pro-overeni-spravne-funkcnosti-modulu-taxi-can-pro-vozidla-s-obd-ii.html
Toto zařízení má klasické +12V napájení a GND(-).Spouští se ale pomocí CAN High a CAN Low z OBD II zásuvky při rychlosti vyšší než 10km/hod. Po připojení radar nefunguje - ani v klidu ani při jízdě.Domnívám se,že problém je v diagnostické zásuvce OBDII. Na stejné větvi CAN je totiž napojen GPS tracker Teltonika s LV-CAN modulem a snímá zde hodnoty pro funkci trackeru. A dále další připojení předních senzorů - rovněž rozbočením diagnostického OBDII kabelu. Není možné, že speed impuls je nějak deformován a nefunguje? Příslušný kablík není přerušen,pouze paralelně odbočen.Hledám řešení - buď napojit na jinou větev CAN -mimo diagnostickou větev, nebo použít CAN BUS modul. - Třeba Keetec.Prosím o radu.Nemyslím si,že zařízení nefunguje.
Dobrý den, toto je asi dotaz spíše na výrobce Vašeho zařízení. Já bohužel nevím, proč Vám to nefunguje. M CAN bude fungovat v případě, že je Vaše vozidlo uvedeno v seznamu podporovaných vozidel a že má zaškrtnut sloupec "Rychlost".
Dobrý den, chci se zeptat, zda mi Can Bus modul vygeneruje při zapnutí směrovky ( levé nebo pravé ) +12V, ( vw golf 7 ), děkuji
Dobrý den,
takový modul v nabídce bohužel nemáme. Ono toto se dá jednoduše napojit přímo ke směrovkám.
takový modul v nabídce bohužel nemáme. Ono toto se dá jednoduše napojit přímo ke směrovkám.
kdyby to tak šlo tak bych to napojil tam, ale protože směrovky blikají, tak tam asi těžko bude trvalé +12V, ale logicky přerušované 12V
To jste ale nezmínil v předchozím dotazu, že to má být trvalé plus. Možná bude lepší, když mi napíšete, k čemu to potřebujete použít.
Potřebuji u smerovek vypnout denní sviceni, tak jsem myslel pres relé, a k tomu potrebuji 12v po dobu blikání,
Dobrý den,
jaká je pravděpodobnost, že zařízení bude fungovat i na vozidle, které není uvedeno v tabulce podporovaných? Chci použít k aktivaci předních senzorů na Mazda 6 MPS (2006). V případě hlubšího přístupu do konfigurace modulu vím i PID a umístění v paměti, na kterém se rychlost nachází..
Nemáte případně nějaký modul ,,zápůjční", či nějaký rozbalený na test?
S pozdravem
Michal
jaká je pravděpodobnost, že zařízení bude fungovat i na vozidle, které není uvedeno v tabulce podporovaných? Chci použít k aktivaci předních senzorů na Mazda 6 MPS (2006). V případě hlubšího přístupu do konfigurace modulu vím i PID a umístění v paměti, na kterém se rychlost nachází..
Nemáte případně nějaký modul ,,zápůjční", či nějaký rozbalený na test?
S pozdravem
Michal
Dobrý den,
na nepodporovaném vozidle modul fungovat nebude.
na nepodporovaném vozidle modul fungovat nebude.
Zariadenie prosím vás,dokaze informovať o aktuálnej rýchlosti aj po prekročení 10km/h.
Dobrý den,
ano, modul lze přepnout na pulzní výstup rychlosti. Viz. návod, kapitola II Kódy funkcí.
ano, modul lze přepnout na pulzní výstup rychlosti. Viz. návod, kapitola II Kódy funkcí.
Aha,
podle seznamu podporovaných vozidel to vypadalo, že by to mělo podporovat.
Máte nějaké jiné řešení jak ovládat na C5 centrál?
Díky za info
podle seznamu podporovaných vozidel to vypadalo, že by to mělo podporovat.
Máte nějaké jiné řešení jak ovládat na C5 centrál?
Díky za info
Na toto auto nemáme žádný návod, jak zapojit centrál, protože na takto nová auta se dávají canbusové alarmy a ty se řídí továrním ovladačem vozu, který samozřejmě zároveň uzamyká i centrální zamykání.
Dobrý den,
dalo by se tímto modulem ovládat centrální zamykání na Citroenu C5 2013 ? Hledám to jako altermativu k nepovedeně zapojenému autoalarmu.
dalo by se tímto modulem ovládat centrální zamykání na Citroenu C5 2013 ? Hledám to jako altermativu k nepovedeně zapojenému autoalarmu.
Dobrý den,
na Citroenu C5 centrál zápisem na CAN zatím ovládat nelze.
na Citroenu C5 centrál zápisem na CAN zatím ovládat nelze.
Dobrý den, chci tento modul připojit na přední i zadní parkovací asistenty
https://www.levnealarmy.cz/eshop/bezpecne-cestovani/parkovaci-senzory/profesionalni-senzory-steelmate/parkovaci-asistent-steelmate-pts810ex.html
1 Bude přez něj fungovat i zadní asistent nebo ho budu muset připojit na světlo zpátečky?
2 Budu k motáži potřebovat ještě něco (např. kabeláž,nebude problém s řídící jednotkou auta atd.)?
https://www.levnealarmy.cz/eshop/bezpecne-cestovani/parkovaci-senzory/profesionalni-senzory-steelmate/parkovaci-asistent-steelmate-pts810ex.html
1 Bude přez něj fungovat i zadní asistent nebo ho budu muset připojit na světlo zpátečky?
2 Budu k motáži potřebovat ještě něco (např. kabeláž,nebude problém s řídící jednotkou auta atd.)?
Dobrý den!
Rychlostní impulz tento modul dává. Informaci o zařazené zpátečce ale nedává.
Ještě Vám zjišťuji nějakou náhradu. Proto odpovídám poněkud později. Zatím ale stále čekám na odpověď dodavatele. Napíšu sem, jakmile něco zjistím.
Rychlostní impulz tento modul dává. Informaci o zařazené zpátečce ale nedává.
Ještě Vám zjišťuji nějakou náhradu. Proto odpovídám poněkud později. Zatím ale stále čekám na odpověď dodavatele. Napíšu sem, jakmile něco zjistím.