Dobry den,
mohu tento balast pouzit na vymenu stavajiciho, nefunkcniho ve Sve Mazde 6(2004) s originalnimi xenony, s D2S ?
Ballast 12V 35W Balast35WSTD
KÓD: Balast35WSTD
SKLADEM
Zboží odešleme:
- při objednání do 13h ještě týž den
- při objednání po 13h druhý pracovní den
- osobní odběr možný ihned, jakmile Vám e-mailem potvrdíme dostupnost
Náhradní ballast ke xenonům a bixenonům pro napětí 12
Možnost odložené platby Twisto Pay
Rozměry ballastu jsou: 86x70x32 bez konektorů a 150x70x32 s konektory
Tip: Dříve než napíšete do diskuze, pokuste se vyhledat odpověď v již zodpovězených dotazech. (hledáte li např. slovo Octavia, stačí napsat do vyhledávacího pole "oct" - vyhledávání Vám tak postupně zobrazí všechny dotazy a odpovědi týkající se Octavie)
Dobrý den!
Námi prodávané ballasty slouží pouze jako náhradní díl k neoriginálním přestavbovým sadám.
Námi prodávané ballasty slouží pouze jako náhradní díl k neoriginálním přestavbovým sadám.
Dobrý den, mám problém stím když rožnu světla vyresetují se mi budíky. jedná se o Volkswagen POLO 6N r.v 1998 dělá to jen při studeném startu světel ,když jsou zahřátá tak né .čím bych tento problém mohl vyřešit. autobaterie baterie je plně nabytá a zánovní děkuji
Dobrý den!
Pro odstranění této vady, se může použít kabel pro bixenony H4. Jeho úprava pro H7 se provádí tak, že se konektor pro H4, který má kabel modrý, bílý a hnědý, vypinuje z plastové kostky, modrý se odstřihne a zaizoluje páskou a použije se pouze hnědý a bílý, hnědá je kostra. Pak následuje jen klasické propojení s ballasty, 2x černé očko na kostru a červené na + pól baterie. Na každé straně zbyde nezapojený káblík, který u H4 je pro ovládání přepínání na dálku, zaizoluje se a je to.
Pro odstranění této vady, se může použít kabel pro bixenony H4. Jeho úprava pro H7 se provádí tak, že se konektor pro H4, který má kabel modrý, bílý a hnědý, vypinuje z plastové kostky, modrý se odstřihne a zaizoluje páskou a použije se pouze hnědý a bílý, hnědá je kostra. Pak následuje jen klasické propojení s ballasty, 2x černé očko na kostru a červené na + pól baterie. Na každé straně zbyde nezapojený káblík, který u H4 je pro ovládání přepínání na dálku, zaizoluje se a je to.
Dobrý den chci se zeptat jestli jde tento Ballast 12V-24V 35W jde použít s xenonem D1s děkuji Kalda
nejdou mi zapnout HID žárovky,ani jedna strana nesviti.vubec..Mám tam na každé straně jednu krabičku t zn. 2ks nevite o jakou hid sestavu se jedna popřípadě jestli jsou zapotřebí oba ballasty???děkuji
Dobrý den!
Tak to bohužel nevím, jakou máte v autě přesně sadu. Pokud je to ale něco dodělávaného, mělo by to sedět s našimi výrobky. Bohužel chyba může být jak v ballastech, tak ve výbojkách. Asi bych doporučil koupit u nás celou novou sadu a budete to mít na 100% v pořádku.
Tak to bohužel nevím, jakou máte v autě přesně sadu. Pokud je to ale něco dodělávaného, mělo by to sedět s našimi výrobky. Bohužel chyba může být jak v ballastech, tak ve výbojkách. Asi bych doporučil koupit u nás celou novou sadu a budete to mít na 100% v pořádku.
Dobrý den,potřebuji ballast na opel omega b 2000 r,v.V dotazech odpovídáte,že nevíte jestli vámi prodávaný ballast bude na oplu fungovat,tak se chci zeptat jestli jste po pěti letech chytřejší.Díky moc za odpověď.David Kaňka
Dobrý den!
Neprodáváme náhradní díly na tovární xenony. Prodáváme xenonové přestavbové sady. Tyto sady lze použít prakticky na jakékoliv vozidlo.
S prodejem náhradních dílů k originálním xenonům nemáme bohužel žádné zkušenosti ani po více než pěti letech prodeje...
Neprodáváme náhradní díly na tovární xenony. Prodáváme xenonové přestavbové sady. Tyto sady lze použít prakticky na jakékoliv vozidlo.
S prodejem náhradních dílů k originálním xenonům nemáme bohužel žádné zkušenosti ani po více než pěti letech prodeje...
Dobrý den , opravdu je tento nabízený ballast of firmy CLS? Sháním náhradní ballast přesně takový jaký je na obrázku jenom se chci utvrdit než objednám , že je to opravdu od CLS.
Díky
Díky
Dobrý den! Ano, ballast je přesně takový, jako je na obrázku. Nedávno jsem obrázky právě u xenonů aktualizoval

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli máte ballast identický s obrázkem (vůči paticím vstupu i výstupu) na skladě. Jde mi o to, že bych potřeboval vyměnit vadný ballast od fa. X...UM (zkrácené slovo z důvodu nechtěné reklamy) a jak vím tak jsou od různých firem různé konektory... Předem díky za odpověď. PS: Cca rok zpátky jsem od Vás kupoval alarm Magicar M870AS a můžu říct, že jsem velice spokojen jak se zbožím, tak i s Vaším přístupem k zákazníkům.
Předem díky za pochvalu. Ballasty máme identické s obrázkem (alespoň co se týče konektorů) a dokonce by jsme měli mít i ballasty od firmy X..um

A já děkuji za rychlou odpověď. Ještě bych se chtěl zeptat na kolik by u Vás vyšel ten ballast od výše zmiňované firmy. Popřípadě, pokud by byl znatelně dražší něž tento (viz. obrázek), jestli byste mi nemohl zjistit, zda jsou ty konektory identické? Podle obrázku by měly sedět, ale pro jistotu. Předem mnohokrát děkuji a přeji hezký zbytek dne.
Dobrý den, bylo by možné poslat obrázek vstupu napájení? Nebo lépe, je součástí balení i konektor pro napájení? Děkuji
Konektor pro napájení součástí vstupu není, ale pokud si o něj napíšete v objednávce, můžu Vám jej k ballastu zdarma přidat.
Dobrý den, můžete mi prosím říct jaké je výstupní napětí?
Děkuji Beyšovec
Děkuji Beyšovec
Podle toho jak se to vezme:
a) zápalné napětí je v řádech kV (10 - 15 dle výrobce)
b) udržovací napětí pro hoření oblouku se pohybuje pouze kolem 80 - 90V
Ale stejně doporučuji i tak si počínat s velikou opatrností, s VN není dobré si zahrávat v přítomnosti elektroniky. V dnešních autech je jí mnoho, a třeba K.O. ŘJ motoru nebo komfortu není zrovna levná záležitost.
a) zápalné napětí je v řádech kV (10 - 15 dle výrobce)
b) udržovací napětí pro hoření oblouku se pohybuje pouze kolem 80 - 90V
Ale stejně doporučuji i tak si počínat s velikou opatrností, s VN není dobré si zahrávat v přítomnosti elektroniky. V dnešních autech je jí mnoho, a třeba K.O. ŘJ motoru nebo komfortu není zrovna levná záležitost.
Vysoké napětí jde pouze do výbojek, takže s řídící jednotkou motoru nemá naprosto nic společného
Čili, žádné zničení elektroniky vozu nehrozí. Hrozí pouze úraz vysokým napětím.

a)Ukažte mi kde píši o tom že jde VN do ŘJ jednotek.
Pouze upozorňuji, že např.: ŘJ motoru nebo komfortu je poměrně drahá záležitost a v případě neodborné manipulace (např s konetorem kde je VN) lze jednoduše poslat startovací půlz do palubní sítě vozidla, v tomto případě je s určitostí uspána většina ŘJ ve vozidle.
b) U NO-NAME Ballastů je větší riziko než u originálních protože jsou většinou řešeny jako spínané zdroje, bez nějakého většího řízení, protože umožňují pouze a jen zapalit oblouk a přidržet ho při hoření na daném napětí. (protože je to většinou Haj Thaj PRC)
Kdežto originální ŘJ s zapalovacím obvodem např.: Škoda Octavia, má i niveliaci výšky svitu světlometu dle zatížení nemluvě že musí být součástí i ostřikovače světlometu aby nedocházelo k oslnění protijedoucích vozidel. Bez toho se nedá provést regulerně STK, pokuď to někdo neuplatí jak je v Čechách pravidlem.
P.S.: Vysoké napětí je na elektrodách výbojky pouze a jen při zapálení, poté se oblouk udržuje standartně kolem 80 - 100V Maximálně.... ;-)
Hawk :-D
Pouze upozorňuji, že např.: ŘJ motoru nebo komfortu je poměrně drahá záležitost a v případě neodborné manipulace (např s konetorem kde je VN) lze jednoduše poslat startovací půlz do palubní sítě vozidla, v tomto případě je s určitostí uspána většina ŘJ ve vozidle.
b) U NO-NAME Ballastů je větší riziko než u originálních protože jsou většinou řešeny jako spínané zdroje, bez nějakého většího řízení, protože umožňují pouze a jen zapalit oblouk a přidržet ho při hoření na daném napětí. (protože je to většinou Haj Thaj PRC)
Kdežto originální ŘJ s zapalovacím obvodem např.: Škoda Octavia, má i niveliaci výšky svitu světlometu dle zatížení nemluvě že musí být součástí i ostřikovače světlometu aby nedocházelo k oslnění protijedoucích vozidel. Bez toho se nedá provést regulerně STK, pokuď to někdo neuplatí jak je v Čechách pravidlem.
P.S.: Vysoké napětí je na elektrodách výbojky pouze a jen při zapálení, poté se oblouk udržuje standartně kolem 80 - 100V Maximálně.... ;-)
Hawk :-D
a) když je vysoké napětí poze na konektorech pro výbojku, těžko jej někdo bude strkat do instalace vozu
b) nevím co má společného ballast s naklápěním světlometů nebo s ostřikovači.
Raději napište rovnou, o co se Vám jedná. Pokud o to, že tyto sady nesmějí být instalovány do vozidel určených pro provoz na pozemních komunikacích, tak to máme uvedeno v popisu každé sady, takže myslím není co řešit.
b) nevím co má společného ballast s naklápěním světlometů nebo s ostřikovači.
Raději napište rovnou, o co se Vám jedná. Pokud o to, že tyto sady nesmějí být instalovány do vozidel určených pro provoz na pozemních komunikacích, tak to máme uvedeno v popisu každé sady, takže myslím není co řešit.
Tento údaj není nikde na výrobku, na krabici ani v návodu uváděn. V každém případě se jedná o vysoké napětí a podle toho je potřeba si také při jakékoliv manipulaci s xenony počínat.
zdravim chci se zeptat mam opel omega MV6 r1998 a odesel me 1 ballast u spolujezdce bude me toto fungovat bez problemu kdyz to tam namontuju nebo k tomu bude potreba jeste neco dokoupit??
Predem diky za info
Predem diky za info
Neznám originální sadu na Opelu, takže oprvdu neporadím. Pokud jste z OV tak se stavte a mrkneme na to.
Ono jde spíš o to, jakou tam máte žárovku. Pokud některou z D2... tak budete potřebovat zřejmě ještě redukci https://www.levnealarmy.cz/eshop/xenony/redukce-k-patici-d2s-d2r-d2c.html