Bypass modul BM8000
Popis:
Transporder bypass modul pro deaktivaci továrního imobilizéru – v případě dálkového startu. Nyní v provedení s účinnější snímací technologií, spolehlivě přenese signál i u vozidel VW Group. Navíc malá cívka kolem spínací skříňky, která se lehce instaluje a dobře skryje.
Do krabičky je potřeba vložit jeden klíček od zapalování, případně pouze čip imobilizéru. Při dálkovém startu je kód čipu načten a přenesen po drátu ke spínací skříňce, kde se načte do originální cívky a tím je tovární imobilizér deaktivován. V době, kdy auto není dálkově nastartováno je imobilizér normálně funkční.
Tip: Dříve než napíšete do diskuze, pokuste se vyhledat odpověď v již zodpovězených dotazech. (hledáte li např. slovo Octavia, stačí napsat do vyhledávacího pole "oct" - vyhledávání Vám tak postupně zobrazí všechny dotazy a odpovědi týkající se Octavie)
bypass určitě.
Jen podotknu, že toto je pouze doplněk k alarmu s dálkovým startem. Pokud tedy máte zájem o dálkový start, je potřeba vzít nějaký alarm, např. Tomahawk.
před nějakou dobou jsem od Vás zakoupil Magicar s dálkovým startem. Po nějaké době jsem si nechal udělat transpondér imobilizéru, druhý klíč nemám, a čip jsem vložil do Bypass modulu, bohužel při pokusu auto nastartovat dálkovým startem, motor ihned hasne. K autolektrikáři, který alarm instaloval, to mám poměrně daleko, proto se nejdříve ptám zde. Trasnpondér je funkčí, při natarování auta s rezervním klíčem a přiloženému transpondéru ke spínačce, motor staruje normálně.
Děkuji.
asi bude potřeba si trochu pohrát s umístěním cívky u spínací skříňky.
Taky můžete zkusit transpondér v bypassu dát místo do cívky před cívku.
jenom bypass určitě. Nejsem si ale jistý, jestli se neptáte na nějaký dálkový start? To byste pak musel použít některý z alarmů s dálkovým startem. Například Tomahawk TW-9010.
Trochu nechápu k čemu jej chcete použít? Používá se výhradně s alarmem s dálkovým startem.
jěště bych chtěl dodat,vozidlo má v současné době centrální zamykaní,chci ho osadit neoriginálním dálkovým centrálem s vlastní řídící jednotkou.
V tomto případě bypass nepotřebujete. Stačí když si čip imobilizéru nalepíte pod spínací skříňku. Tím bude tovární imobilizér odblokovaný na pořád.
Pokud máte start tlačítko, tak klíček nikam nestrkáte a volant je trvale odemčený.
Pokud start tlačítko nemáte, tak je nutné po příchodu do auta strčit klíč do spínací skříňky a otočit do polohy zapnutého zapalování. Takto můžete odjet, aniž by jste znovu startoval (pokud bylo předtím vozidlo dálkově nastartováno a motor běžel)
Toto lze ale pouze při odemčení ovladačem. Při "odemčení" třeba šroubovákem motor zhasne hned po otevření dveří, aktivuje se imobilizér alarmu a spustí se siréna. Pager Vám začne vyzvánět a ukáže příčinu poplachu.
U nových aut je potřeba přistavit auto na dílnu a uvidíme, co se s tím dá dělat...
nemáte třeba nějaký jiný bypass modul, ve kterém nemusí celou dobu ležet klíček, ale zapíše si jeho kód do paměti ? Toto je dost nepraktické, jeden klíč to zabije ...
A musí tento modul nutně spínat alarm ? Nešlo by to aktivovat např. tajným tlačítkem ?
Děkuji a přeji příjemný zbytek dne.
Jakub Zahořík
Takový bypass modul se bohužel nedělá.
Spínat bypass můžete čímkoliv, co Vám vyhovuje.
dekuji za radu.
Červenožlutočerný vodič na bypassu není.
Červený se dává na plus
Černý se dává na výstup z alarmu pro bypass
Žlutý se nezapojuje.
Děkuji předem za odpověď
V bypassu problém není - ten jde prakticky na jakékoliv auto s klasickým klíčem. Problém může být s továrním alarmem. Mohl by při dálkovém startu zlobit. I když u většiny aut se tovární alarm po zapnutí klíčku ve spínačce deaktivuje. Pokud je tomu tak i u Vašeho vozu, nemusel by být s montáží problém.
Mělo by to fungovat, jak už jsem psal v minulé odpovědi. Na 100% to pak zjistíme při montáži. S montáží je teď v zimě trochu problém - na naši dílnu se dostanou jen osobní auta a venku se v těchto mrazech dělat nedá. Pokud jste ale někde z větší dálky od OV, můžu Vám doporučit nějakého spolehlivého montážního pratnera z Vašeho okolí. Pokud by alarm do auta nešel, můžete jej klidně vrátit. V tom není žádný problém i kdyby jste měl zkrácenou kabeláž. S tím už bychom si tady poradili.

Děkuji
Karel-MB VIano aut. 05
montoval jsem od soboty dva tyto Bypass moduly a oba nefunguji. Montáž byla do Ford Galaxy, Sharan. Magicar TBP-N funguje bez problemu. Je možno ho vyměnit?
Moduly jsou samozřejmě nepoškozené.
Zavolejte přímo technikovi na číslo uvedené v levém sloupci.
To by byla velká náhoda, kdyby Vám nefungovaly dva bypassy, když jsem ještě neměl nikdy žádný na reklamaci. Spíš to bude špatnou instalací smyčky kolem spínací skříňky. Náš mechanik Vám může poradit, jak to udělat správně. Výměna je možná, pokud jsou moduly nepoškozené.
Děkuji za rychle vyřízení.
Není problém. Jakmile bypassy dorazí, tak Vám je vyměníme.
Na Santa Fe by neměl být s dálkovým startem problém. BM8000 je ale pouze doplněk pro dálkový start. Hlavním zařízením je např. alarm Magicar M870 AS.
- Vše naprosto proběhlo rychle a v pořádku. Velmi skvělý obchodník.